Å skape innhold som skal nå ut til en spesifikk målgruppe handler om å forstå mennesker, hva som interesserer målgruppen og å velge de ordene som i størst grad appellerer til målgruppen. Dette kalles copywriting, og vi vet akkurat hva slags innhold som er interessant og hva som er optimalisert for søkemotorene.
I Top of Mind har vi lang erfaring med copywriting av blant annet markedsføringstekst som ledd i en bedrifts digitale markedsføring.
For å nå ut til potensielle kunder og oppnå økt synlighet i ulike medier er det viktig at en bruker copywriting. Dette bidrar til å nå ut til målgruppene dine på en mer effektiv måte. Vi sørger for at teksten er tilpasset målgruppen, og sjansen for konvertering vil dermed øke. Copywriting kan også gjøres ved hjelp av søkemotoroptimalisering slik at bedriften oppnår økt synlighet i søkemotorene.
Vi har spesialisert oss på copywriting av norske tekster, slik at markedsføringsteksten når ut til bedriftens norskspråklige målgruppe. Dette kan (og bør) gjøres i alt fra annonser og sosiale medier, til innholdsmarkedsføring og nyhetsbrev.
Et smartere innhold sikrer mer trafikk. Gjennom copywriting sørger vi for at brukeren utfører den handlingen som bedriften ønsker, enten det er å få vedkommende til å melde seg på et nyhetsbrev eller det er å kjøpe et produkt.
Vi kan utføre tjenester innen copywriting alene, eller som en del av en fullverdig digital markedsføringsstrategi.
Send oss en melding så finner vi ut hvordan vi kan hjelpe dere.
Vil du se mer av det vi driver med? Sjekk ut vår instagram.
Les vårt innlegg om SEO og våre 4 tips for å lykkes med SEO.